Področja svetovanja
Vzpostavitev novega sistema vodenja
- ISO 9001:2015 (kakovost)
- EN 15224:2016 (zdravstvo)
- ISO 13485:2016 (medicinski pripomočki)
- ISO 14001:2015 (ravnanje z okoljem)
- ISO 45001:2018 (VZD)
Vzdrževanje sistema vodenja
- kako prilagoditi sistem vodenja novim pogojem delovanja zaradi epidemije COVID-19 (v času razglasitve epidemije samo v e-obliki in pod posebej ugodnimi finančnimi pogoji)
- izvajanje notranjih presoj - priprava presojevalcev in/ali izvedba presoje
- smernice za izboljševanje in izvajanje ukrepov na osnovi zunanjih presoj
- sodelovanje pri izvedbi vodstvenega pregleda
- vzpostavitev / izboljšanje procesnega pristopa
- sodelovanje kot pogodbeni skrbnik sistema vodenja (kakovosti)
- "help desk" - ko imate problem in ne veste kje / kako začeti
Značilnosti našega pristopa
- prvi korak v sodelovanju je informativni pogovor na katerem se seznanimo z vašimi zahtevami in pričakovanji
- za vsak projekt izdelamo projektni plan, ki je osnova za spremljanje vašega in našega dela,
- izhajamo iz vašega načina dela, ki ga, kjer je potrebno, dogradimo,
- po dogovoru večino aktivnosti opravijo vaši zaposleni zaradi česar sistem vodenja sprejmejo za svojega obenem pa se ognete nepotrebnim stroškom,
- obseg dokumentacije jeracionalen,
- sistemi vodenja so v prvi vrsti razumljivi glavnim uporabnikom - zaposlenim
- dobro poznavanje ponudnikov storitev s tega področja nam omogoča, da v posamezne aktivnosti vključimo odlične zunanje strokovnjake.