Področja svetovanja

Vzpostavitev novega sistema vodenja

  • ISO 9001:2015 (kakovost)
  • EN 15224:2016 (zdravstvo)
  • ISO 13485:2016 (medicinski pripomočki)
  • ISO 14001:2015 (ravnanje z okoljem)
  • ISO 45001:2018 (VZD)

Vzdrževanje sistema vodenja

  • kako prilagoditi sistem vodenja novim pogojem delovanja zaradi epidemije COVID-19 (v času razglasitve epidemije samo v e-obliki in pod posebej ugodnimi finančnimi pogoji)
  • izvajanje notranjih presoj - priprava presojevalcev in/ali izvedba presoje
  • smernice za izboljševanje in izvajanje ukrepov na osnovi zunanjih presoj
  • sodelovanje pri izvedbi vodstvenega pregleda
  • vzpostavitev / izboljšanje procesnega pristopa
  • sodelovanje kot pogodbeni skrbnik sistema vodenja (kakovosti)
  • "help desk" - ko imate problem in ne veste kje / kako začeti

Značilnosti našega pristopa

  • prvi korak v sodelovanju je informativni pogovor na katerem se seznanimo z vašimi zahtevami in pričakovanji
  • za vsak projekt izdelamo projektni plan, ki je osnova za spremljanje vašega in našega dela,
  • izhajamo iz vašega načina dela, ki ga, kjer je potrebno, dogradimo,
  • po dogovoru večino aktivnosti opravijo vaši zaposleni zaradi česar sistem vodenja sprejmejo za svojega obenem pa se ognete nepotrebnim stroškom,
  • obseg dokumentacije jeracionalen,
  • sistemi vodenja so v prvi vrsti razumljivi glavnim uporabnikom - zaposlenim
  • dobro poznavanje ponudnikov storitev s tega področja nam omogoča, da v posamezne aktivnosti vključimo odlične zunanje strokovnjake.